Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratis food
Beste Charlie, zou er misschien op de spawn een dispenser met food kunnen komen? 
Dit kan interessant zijn voor nieuwe spelers. Ik wil hem gerust altijd bijvullen van food en er kan ook misschien een hopper bijstaan waarbij dat andere mensen ook eten kunnen doneren. 
Ik weet dat er al een /warp mobfarm is maar dat kan soms lang duren voor je foodbar terug vol te hebben met rauw vlees. 
Ik weet ook dat je als speler natuurlijk altijd wel kunt vragen naar eten, maar er is niet altijd iemand online. Als u het niet op spawn wilt, wil ik het gerust bij mij of ergens anders maken. 
Als u meer info hierover wilt kan je mij zeer vaak contacteren via Skype

Een fijne dag nog, 

Arne
MVG 
Arne AKA The_True_G0D
Reply
(09-06-2017, 07:48 PM)arne Wrote: Beste Charlie, zou er misschien op de spawn een dispenser met food kunnen komen? 
Dit kan interessant zijn voor nieuwe spelers. Ik wil hem gerust altijd bijvullen van food en er kan ook misschien een hopper bijstaan waarbij dat andere mensen ook eten kunnen doneren. 
Ik weet dat er al een /warp mobfarm is maar dat kan soms lang duren voor je foodbar terug vol te hebben met rauw vlees. 
Ik weet ook dat je als speler natuurlijk altijd wel kunt vragen naar eten, maar er is niet altijd iemand online. Als u het niet op spawn wilt, wil ik het gerust bij mij of ergens anders maken. 
Als u meer info hierover wilt kan je mij zeer vaak contacteren via Skype

Een fijne dag nog, 

Arne
Waarom dan ook niet gelijk gear? Tis survival arn XD.
Reply
Nee er komen geen food dispensers op spawn.
================================================
Stem op de server en krijg mooie ingame rewards!!!  Vote1 Vote2
================================================
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)